poniedziałek, 9 grudnia 2013

92. crepes of the caribbean : dead man's taste.


pancakes Jacka Wróbla - rumowe pancakes przełożone domowym masłem kokosowym, podane z bananem, papają, rodzynkami i suszonymi daktylami
Jack Sparrow pancakes - rum pancakes layered with homemade coconut butter and topped with banana, canned papaya, raisins and dried dates






Tropikalne śniadanie na iście tropikalną pogodę. 
Tytuł tak mi zabrzmiał w głowie, kiedy smażyłam pancakes. ;)





Przepis:

1/2 szklanki mąki
1 łyżka zmielonego siemienia lnianego + 3,5 łyżek ciepłej wody
1 łyżeczka sody
1/2 - 3/4 szklanki soku z papai (dałam ten z zalewy z puszki)
1 łyżeczka aromatu rumowego (aczkolwiek nie wiem, czy czułam ten aromat ;)

Siemię i wodę wymieszać, odstawić na min.20 minut, wymieszać z resztą składników.

Recipe:
1/2 cup flour
1 Tbsp ground flaxseeds + 3,5 Tbsps water
1 tsp baking soda
1/2 - 3/4 cup papaya juice (I used this from the can)
1 tsp rum flavour

Mix flaxseeds and water, leave for app.20 min, mix with the rest.





5 komentarzy :

  1. Masło kokosowe *.*
    Zakochałam się w tych placuszkach !

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym się na coś takiego skusiła! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. moja była robiła podobnie .. są śliczne i jeśli w smaku tak dobre to CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy tylko przeczytałam tytuł, w głowie rozbrzmiała mi muzyka z filmu :D
    cudne placki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm... wygląda smakowicie. Smakuje pewnie podobnie :)
    Wpadasz tu jeszcze? ;)

    OdpowiedzUsuń