sobota, 31 sierpnia 2013

53. samolubne i leniwe?


trzyskładnikowe jednoporcjowe czekoladowe ciasto czekoladowe nadziane dżemem wiśniowym z figą i malinami
three ingrediend single serving chocolate bean cake filled with cherry jam with fresh fig and raspberries









I jak, gotowi na nowy rok szkolny, nowe wyzwania, znajomości, miliony terminów, sprawdzianów, kartkówek, wypracowań, itp.? Potraktujcie szkołę jako zabawę. Ja mam tak zamiar zrobić w tym roku. Zobaczę, co z tego wyjdzie, ale jestem pewna, że na pewno będzie to lepsze niż wieczny wyścig, a i lepiej będę się czuła. Jak pisałam, czas na zmiany.









 Wczoraj w geście desperacji zmiksowałam trochę ponad 1/2 szklanki fasoli z bananem i 1 łyżką karobu (kakao też by się nadało), przełożyłam to do natłuszczonej kokilki z dżemem wiśniowym. Dzisiaj rano wstawiłam na 28 minut do piekarnika i śniadanie gotowe. Osobiście to, co kakaowe, dla mnie musi być jak najmniej słodkie, dlatego polecam dosłodzić ten wypiek ;)

Yesterday I blended a bit more than 1/2 cup of beans with banana and 1 Tbsp carob (cacao will work fine as well), put it into lubricated ramekin with cherry jam. Today I baked it (about 28 minutes, 180 degrees C). Personally, everything cacao-like has to be the least sweet so I recommend adding some sweetener to the batter ;)






Angielski na dziś:

have a chip on your shoulder - mieć pretensje do całego świata

The fact that you lost your keys doesn't mean that you have to have a chip on your shoulder.

2 komentarze :