sobota, 17 sierpnia 2013

41. co Czerwony Kapturek jadał na śniadanie?


kokosowe budyniowe naleśniki nadziane waniliowym soygurtem i owocami leśnymi (borówki, maliny, jeżyny) podane z masłem słonecznikowym i większą ilością owoców leśnych
coconut pudding crepes filled with vanilla soyghurt and forest fruits (blueberries, raspberries, blackberries) topped with sunflower butter and more forest fruits






O tak, tego potrzebowałam. Na pocieszenie. Po wydaniu 600 zł na trzy podręczniki (!). Hehe, witaj szkoło!
Mama w nagrodę też dostała porcję, a co ;)

Przepis:
3/4 szklanki mąki
3/4 - 1 szklanki mleczka kokosowego
3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżeczka mielonego siemienia lnianego

Siemię zalałam na noc 3 łyżeczkami ciepłej wody i wstawiłam do lodówki (przy okazji, najlepszy sposób na tzw. 'flax-egg'). Rano wymieszałam z resztą składników.

Recipe:
3/4 cup flour
3/4 - 1 cup coconut milk
3/4 tsp baking powder
1 tsp ground flax seeds

I mixed ground flax seeds with 3 tsps warm water and left in the fridge overnight (by the way, the best way to do flax-egg). In the morning, I mixed all ingredients up.











Angielski na dziś:

Little Red Riding Hood - Czerwony Kapturek





Przepis bierze udział w akcjach:


Wszystko z malinami          Jeżyny Edycja II           Kokosowe wariacje 
        


8 komentarzy :

  1. takie naleśniki to ja poproszę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszne sobotnie naleśnikowanie, z moimi ulubionymi letnimi owocami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jestem w liceum, ale od tego roku idę do klasy IB (system matury międzynarodowej). Ceny tych książek są niesamowite, bo sprowadza się je głównie z Anglii, poza tym są grubsze od moich naleśników ;P

      Usuń
  4. 600 złotych na 3 podręczniki? MASAKRA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Moja pierwsza reakcja była podobna ;)

      Usuń
  5. ta góra owoców na nich wygląda obłędnie mmmmm....

    OdpowiedzUsuń